Volgers

maandag 30 september 2019

Techniek kaart Kaartenkast Oktober








VK 9580, PK 9164, CS 0979, CR 1257, CR 1299, 
LR 0380, LR 0247, LR 0440, COL 1414, CR 1421.


Dit modelletje kwam ik tegen op een beurs.
Heel leuk en toch simpel om te maken.
Voor de aankleding is het opletten geblazen omdat je met rechts en links werkt 
en binnenkant en buitenkant.
Met deze kaart wil ik ook mee doen aan de MD Challenge 
De opdracht is een aparte vorm kaart met een dier er op.

Voor de liefhebbers heb ik een uitleg over deze kaart hier bij workshops gezet

Dank je wel voor je bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie..




8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model Ankie.
    Handig voor de Kast, hoef je geen ww aan te vragen als je hem hier al neerzet.....haha!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, dat is om te voorkomen dat de mensen alleen lid worden voor de techniek kaart, wij willen graag leden die ook lekker mee doen in het Forum zoals jij.

      Verwijderen
  2. Mooie kaart en een erg leuk model.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart Ankie! Hrel mooi model!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi model, is weer eens iets anders.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk model en leuk kaartje weer Ankie.
    Leuk dat je mee doet aan onze "andere vorm & dier" challenge...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk model Ankie, je kaartje is weer top,
    succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.