Volgers

donderdag 19 september 2019

Demo Studiolight



Stencil SL 208





Stencil SL 205, Stencil SL 206.






Stencil SL 205, 206, 207, PPSA 126.

Poosje geleden een Demo voor Studio Light gedaan.
Dit zijn de voorbeelden die ik er voor gemaakt heb.

Heb er kaartjes, Theelichtje en een raam hanger mee gemaakt.

De onderste kaartjes zijn een vierluik met een doorkijkje. 
Is lastig om goed op de foto te krijgen.
Voor het Theelichtje heb ik ze cirkel uit gestanst in Pergamano papier.

Dank je wel voor jullie bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden heb je gemaakt. Ik heb toevallig ook pas die stansen gekocht om zo'n doorkijk kaart te maken. Ik ben benieuwd of het lukt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi weer Ankie.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.