Volgers

vrijdag 24 mei 2013

Clubdag van Tiets




Dank je wel voor de leuke berichtjes, blijft heel leuk om te lezen.

Poosje geleden ben ik naar een Clubdag geweest van Tiets, was erggg leuk, ze hadden een waanzinnig leuk project, dit boekje, de basis is van 3 A5 enveloppen gemaakt. Heb op de clubdag zelf de basis gemaakt, en in de vakantie van 2 weken geleden de eerste pagina opgepimp, het is heerlijk om er mee te werken. De rest zal moeten wachten tot de grote vakantie.

Graag tot de volgende Crea, Ankie




4 opmerkingen:

  1. Prachtig boekje Ankie.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet die er mooi uit. M<aar zo te zien hoef jij je nog lang niet te vervelen. Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend gemaakt.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauuww dat is echt super.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.