Volgers

zaterdag 4 mei 2013

Barbecue Time

Toen ik het schort zag dacht ik gelijk Babecue. Even  googele voor de spelling, dacht toch echt dat er een q in voor kwam, dus niet , oké dan zonder q.
Wilde de tekst eerst stempelen, dat was te groot, dan maar is in de "oude "doos spitten en ja hoor het alfabet , blokjes op de achterkant van het schortje getekend, met behulp van de snijmat en zie hier het resultaat, hoop dat het jullie kan inspireren.

Heb voor de liefhebber ook een pagina gemaakt met wat Tips en Trucs, ga mijn best doen om daar regelmatig wat neer te zetten , hoop dat jullie daar wat mee kunnen.

Dank  je wel voor jullie leuke berichtjes.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.


3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Ankie.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart weer Ankie.
    En wat het woord barbeque betref dat kan op twee manieren.

    Nog een fijne Zondag.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Ankie, een heerlijke kaart waar je echt zin krijgt in een zomer met prachtig weer waar de bbq veel gebruikt gaat worden, zo leuk al die nieuwe mallen. Ik heb net tips en trucs bezocht en vind het een superidee van je, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.