Volgers

zaterdag 16 december 2017

Voorjaars kaartjes










Ben gestart met de Voorjaars kaartjes, altijd heel leuk weer om na de kerst kaartjes 
weer voorjaars kleurtjes te gaan gebruiken. 
Deze 2 had ik als voorbeeld gemaakt voor de nieuwe wedstrijden van de MD club
http://mariannedesignclub.clubs.nl/



PB 7032, .LR 0168, LR 0169, LR 0102, LR 0128. LR 0483.

 PK 9143, LR 0294,  CR 1225,  LR 0215,  LR 0398, LR 0187

Dank je wel voor jullie bezoekje/ reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt Ankie
    Ik zou zeggen: laat het voorjaar maar komen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Ankie.
    Verlang er al naar.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Ankie.
    Ik wens je Fijne kerstdagen en een Gelukkig en Gezond 2018..

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.