Volgers

zaterdag 2 december 2017

Voorbeelden voor de Schatkist





Dit zijn 3 van de voorbeelden die ik gemaakt hebt voor de nieuwe wedstrijden bij de Schatkist
http://de-schatkist.clubs.nl/
Heb van de Ronde kaart een herfst kaartje gemaakt.
Vind de herfst hele mooie kleuren hebben.
Vind de vogeltjes stans helemaal geweldig. 
Het boekje is van een soort van enveloppen gemaakt, moet hem nog wel op pimpen.

 PK 9121, CR 1415, LR 0407, LR 0111, LR 0255, 
CR 1398, CR 1374, LR 0340, CR 1422. 

Dank je wel voor je bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Ankie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaarten heb je weer gemaakt.
    Je herfstkaart is zeker mooi van kleur
    Fijne zondag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, het boekje is echt super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaarten zijn het geworden Ankie en ik vind de ronde herfstkaart schitterend van kleur!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden heb je weer gemaakt Ankie...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een schitterende serie Ankie, erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.