Volgers

zaterdag 10 december 2022

Techniek kaart December/Januari

 




PK 9172, CR 1287, CR 1288, CR  1326, CR 1557. 

Vond dit een heel leuk model toen ik die zag verschijnen op internet.
De Hexagon op een ander manier,
was even vogelen, dat doe ik dan ook graag.

Zal voor de liefhebbers de tekening en de maten bij workshops zetten.
Ook wil ik met deze kaart mee doen aan de Marianne Design Challenge 
http://mariannedesign.blogspot.com/
de opdracht is een kerstkaart met een dier.

Dank je wel voor je bezoekje/reactie,
graag  tot de volgende Crea, Ankie.





9 opmerkingen:


  1. Prachtig kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Kerstkaart met een dier" Challenge.
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge "Kerstkaart met een dier"
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al een tijdje geleden dat ik hier langskwam. Wat een prachtige kaart!Heel leuk model. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, heb dit model ook al 2 keer gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Ankie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart Ankie!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.