Volgers

vrijdag 11 november 2022

Techniek kaart November

     




PK 9172, CS 0979, CR 1483.  LR 0453.

Deze zag ik op  internet en vond hem zo leuk 
dat ik dacht die gaat het worden.
nieuwe techniek kaart voor de Kaartenkast
 https://de-kaartenkast.clubs.nl/
wat is internet toch een leuke inspiratie bron.
zoals je ziet kan hij plat verstuurd worden.
Ook wel belangrijk.
Zie nu dat ik hetzelfde scrap papier aan het gebruiken 
ben voor de techniek kaart december  😀
Voor de liefhebbers zet ik de tekening en de maten bij workshops neer.

Dank je wel voor je bezoekje/reactie
Graag tot de volgende Crea, Ankie







10 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt.
    Ik ben benieuwd wat je voor december bedacht hebt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gaaf Ankie en ja lang leve internet met alle mooie inspiratie die we daar vandaan halen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart weer Ankie.
    Gezellig dat je meedoet met onze kerstchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Ankie en superleuk model,
    Bedankt voor het meedoen met de kerst challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart Ankie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    en tot de volgende keer
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Ankie! Leuk model van je kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart heb je gemaakt voor de challenge.
    Bedankt voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart heb je gemaakt
    Leuk dat je meedoet met de “Kerst” Challenge
    Groetjes Cecile
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.