Volgers

donderdag 4 november 2021

Voorbeelden voor de Schatkist November







Design papier

225906



HK 1704, PK 9171, CR 1293, 
CR 1326, LR 0136, LR 0435,  CR 1384. 


EWK 1287, PK 9171, CR 1326, 
CR 1421, CR 1282, LR 0435. 

Dit zijn ze weer, de nieuwe voorbeelden voor de Schatkist.
Merk nu al dat ik veel "makkelijker " kaartjes maak 
omdat het niet meer hoeft voor de workshops.
Hoef er niet meer bij de denken, heb ik dat scrap papiertje nog genoeg, of dat plaatje.
Dat was altijd al een hele "planning "'
er waren altijd wel 3 of 4 Dames die het exact na wilde maken.

Want de workshop die ik gaf was uniek, bij mij mochten ze hun eigen plaatje uitzoeken en eigen kleurtjes papier, dat maakte het voor mijzelf heel bewerkelijk en heel veel sjouw werk.
Had geen kant en klare pakketjes zoals je overal ziet.

Wie weet gaat het "kaart virus " wel weer op bloeien.

Dank je wel voor jullie bezoekje/reacties.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.















 








4 opmerkingen:

  1. Dit zijn schitterende kaarten Ankie, ja als iets teveel dwang word is het niet meer leuk! Lekker blijven freubelen voor jezelf want er komen nog steeds mooie creaties uit je handen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaarten heb je gemaakt.
    Fijn dat het freubelen weer iets makkelijker gaat als de druk eraf is.
    Tot morgen,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden heb je weer gemaakt.
    Ik snap je helemaal wat betreft de workshops. Ik heb het jaren gedaan voor de vrouwenvereniging. Deze is nu gestopt, maar ze zijn alweer aan het vragen of ik het toch weer wil doen. Maar ik begin er niet meer aan, ik had hetzelfde probleem als jij, kocht er van alles voor en welke kaart gaan we maken , die druk kan ik ook niet meer aan. Het moest altijd perfect zijn. Je hebt groot gelijk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.