Volgers

woensdag 4 augustus 2021

Speciaal voor jou

 





PK 9175, CS 1022, CS 1028, CR 1247, LR 0607, 
LR 0708, LR 0705,CR 1246. 

Deze heb ik gemaakt voor de Marianne Design Challenge

http://mariannedesign.blogspot.com/

De opdracht is een kleuren Challenge deze keer.
Na enig denkwerk is dit kaartje er uit gekomen.
Had met deze serie van MD nog niets gedaan, dat werd wel si tijd om te gebruiken.
In combi met de oudere stansen past het er weer mooi bij.

Dank je wel voor jullie bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.






15 opmerkingen:

  1. Wat een 'heerlijke' kaart !
    Dank je wel voor het meedoen met de kleurenuitdaging
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat een zomerse kleuren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gezellige kaart heb je gemaakt.
    Ook je vorige kaart is helemaal super.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Ankie, mooie kleurtjes en mallen.

    Groetjes van Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Ankie!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi geworden. Top met die Lego steentjes...
    Leuk dat je mee doet met onze "kleuren pallet" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Ankie, die had ik gekopieerd en geplakt was dus een tekst teveel zie ik nu. Vaak niet veel tijd dus doe ik het snel even tussen door...

      Verwijderen
  7. Wat een gezellig keukenkaartje voor onze challenge.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Ankie. Ligt te wachten op een keukenprinses of prins.
    Gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    als jullie een kijkje op mijn blog willen kijken , zou ik het leuk vinden als jullie een reactie achter laten
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gemaakt Ankie!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.