Volgers

dinsdag 9 februari 2021

Hartelijk Gefeliciteerd met wat lekkers

 









PK  9160, PS 8023,  CR 1319, COL 1323.

Deze heb ik voor de Marianne Design Challenge gemaakt
http://mariannedesign.blogspot.com/
De opdracht is gebruik een stencil van Marleen van der Most, of 1 van DDBD.

Terwijl ik met het Cadeautje aan het uit tekenen was bedacht ik 
het bakje  er achter om er chocolaatjes er in te doen.

Je kan hem natuurlijk ook vullen met paas eitjes, voor mij is die voor na Pasen.
Zal het patroon hiervan bij workshops zetten op de volgende pagina.

Dank je wel voor jullie bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.




16 opmerkingen:

  1. Wauw mooie creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje.
    Het bakje erachter maakt hem nog een stukje leuker!
    Groetjes Atelier Jolena

    https://atelierjolena.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en goed idee de chocolaatjes
    Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en lekkere creatie heb je gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie kaart gemaakt en als verrassing nog wat lekkers er bij. Leuk idee hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een 'lekker' cadeautje! Leuk zo met het bakje voor chocolaatjes
    Bedankt voor het meedoen met onze “stencil” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi cadeau kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    neem ook een keer een kijkje op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    ik zou het leuk vinden als je een reactie zou schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Ankie en zo leuk gedaan met die chocolaatjes!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke verjaardagskaart Ankie en de achterkant ziet er ook erg leuk/lekker uit haha
    Bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toppetje van een cadeautje Ankie.
    Super leuk dat je mee doen met onze "stencil" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk gedaan. En wat een goed idee om er een bakje voor chocolade achter te maken.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kadokaart Ankie.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.