Volgers

zondag 26 juli 2020

Kubus kaart en Cadeau zakje






PK 9167.


PK 9157, COL 1466, LR 0126, LR 0127, LR 0128, CR 1319, LR 0454. 

Dit is de SOL die Christa gegeven heeft op de Kaartenkast


Christa en ik doen samen om de 2 weken een SOL voor de leden.
Dat is voor de nodige afleiding die wij willen bieden aan de leden in deze rare tijden.
Want wij zijn dan misschien klaar met Carona, maar Carona is nog niet klaar met ons, helaas.

Het Cadeau zakje heb ik gemaakt naar een idee van Yvonne Donders bij de Kimya Facebook groep


Heel leuk om te maken, nog leuker om weg te geven met iets lekkers er in.

Dank je wel voor jullie bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.


5 opmerkingen:

  1. ooooooooh ik wist niet dat deze site nog bestaat??,,,
    leuk, leuk!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas was ik er bij deze sol niet bij Ankie, het is een leuke kaart geworden. Hopelijk kan ik hem nog maken, ben door m’n rug dus zitten gaat niet geweldig... een fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Ankie.

    Groetjes van Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Ankie, Hij staat nog op mijn to do lijstje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.