Volgers

woensdag 17 juni 2020

Condelance







EWK 1256, EWS 2224, CR 1334. 


EWK 1257, EWS 2224, LR 0597. 


 LR 0398, Celtic 6008.

Vorige week afscheid moeten nemen van de Oudste Dame die bij mij de workshops volgde.
Ze deed het erg graag , kaartjes maken.
Vond het voor haar het moeilijkste toen alles stil kwam liggen door de Corona.
De onderste was een klein kaartje voor aan het boeket.

De Workshops in de winkel zijn definitief  gestopt, dit gaat nog wel minimaal een jaartje duren,
dat is te lang voor een pauze, maak nog wel elke week een kaartje voor op de website met uitleg er bij.


Het Rendierhof is dicht tot 1 september, hou er rekening mee dat  het ook hier gaat stoppen.
Moet dus afbouwen met kaartjes maken, kan de "uit " knop niet vinden 😛

Dank je wel voor jullie bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.






3 opmerkingen:

  1. Afscheid nemen is nooit leuk Ankie, jij maakte een mooie kaart....
    Leuk dat je voor de winkel webshop nog kaartjes met uitleg maakt, ook hier blijf je toch wel kaartjes plaatsen? En op de clubjes....Een fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooie en stijlvolle kaarten Ankie!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat je workshops zijn gestopt Ankie, maar ik zou niet afbouwen als ik jou was, gewoon doorgaan, we hebben tenslotte een leuke hobby, mooie serie kaartjes
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.