Volgers

zaterdag 9 februari 2013

Clubdag van de Kaartenkast






Vandaag de Clubdag van de Kaartenkast gedaan, was weer 1 groot feest om te mogen doen.
Hier zullen binnenkort de andere Crea's op te zien zijn.
We hebben een klembord opgepimpt, heb hier foto's gebruikt van de 2 hondjes die ik gehad heb. De bovenste een Mechelse Herder, Sasja, ze is 13 jaar geworden. De onderste is Jimmy, een Golden Retriever, ook 13 jaar geworden.



We hebben ook een soort van "boekje " gemaakt, staat in de Marianne Doe , nummer 16.
Het is in de smaak gevallen bij de Dames, we gaan weer hard verzinnen wat de volgende Clubdag gaan maken.

Wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat julile "internet " buren zijn.
Dank je wel voor jullie leuke reacties, lees ze graag.
Ben ook weer heel benieuwd wat julile hiervan vinden, Ankie

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie, dus dat was weer een dagje genieten voor beide partijen, wat hebben jullie goed je best gedaan, zulke mooie dingen gemaakt, ik heb de afbeeldingen even vergroot bekeken, erg mooi en wat ook zo leuk is, je kunt op deze manier hele mooie herinneringen koesteren, groetjes en een fijn weekend Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Ankie.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Ankie!!
    Fijn dat het een leuke clubdag was.
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW Ankie prachtige creaties heb je weer gemaakt, mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.