Volgers

zondag 14 oktober 2012

Huisje

Allemaal bedankt voor de leuke reacties, heel leuk om te lezen.

                              Deze heb ik donderdag gemaakt, wilde iets met het huisje doen.

De kaart is 28x28 cm, hier hulplijnen op zetten op 6.5 en 21.5 cm, deze  lijnen  LET OP INSNIJDEN van 4 tot 18 cm, dit bij alle twee de lijnen. Dan het papier een kwart slag draaien en gaan we rillen LET OP we gaan GEDEELTES rillen, tussen de snij lijnen op 4/8/18 cm, aan de BUITEN KANT op 14 cm. de tweede kleur is 2 maal 6x13.5 cm, 14.5x14.5 cm en 3.5x14.5 cm, de derde kleur is 2 maal 5.5x13 cm, 14x14 cm en 3x14 cm. LET OP eerst de GAATJES en het WAX koord voor dat de zij kanten er op geplakt worden. Zonder wax koord gaat hij zo " door zakken "

CR1224, CR1218, LR01425, LR0222.

                           Fijne avond verder allemaal, graag tot de volgende keer Ankie





6 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Ankie.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ankie wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, super.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ankie wat een schitterend leuk idee om zo het huisje neer te zetten echt fantastisch vind ik het, ik ga als ik tijd heb hem ook een keertje zo maken. Ik ben nu bezig om kaarten te maken voor de verkoop op 24 oktober het is kort dag maar ik heb er al verscheidene klaar groetjes van Joke Mulder
    p.s. Ik heb er weer een nieuwe kaart opgezet van spellbinders echt apart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi zo Ankie ook de kerstboom is heel leuk verwerkt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Ankie, wat hartstikke leuk om het huisje zo te maken, weer heel iets anders, heel erg leuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supermooi gemaakt. !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.