Volgers

donderdag 6 september 2012

Daisy

Eerst wil ik de nieuwe volgers welkom heten, altijd erggg leuk als er nieuwe bij zijn.
Ook wil ik jullie bedanken voor de reacties, heel erg leuk om te lezen.

Deze kaart heb ik van de week gemaakt, weer is een stempel ingekleurd, met de Derwent potloden.

De kaart is 27x13.5 cm, deze rillen en vouwen. De tweede kleur is 13x13 cm, de derde kleur is 12.5x12.5 cm. De scrapjes zijn  2 maal 12.5x4.5 cm en de kleur eronder is 2 maal 5x13 cm. Voor de stempel is het 7.5x8.5 cm, de kleur er achter is 8x9 cm .
Hoop dat jullie het ook mooi vinden.
Fijne Avond, graag tot de volgemde keer  Ankie

4 opmerkingen:

  1. Leuk fleurig kaartje Ankie.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Ankie.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Ankie, wat zijn die stempeltjes van Don en Daisy toch schattig he? Dit is ook al zo'n leukerdje en je hebt er weer een plaatje van een kaart van gemaakt, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.