Volgers

woensdag 22 mei 2024

Roze Kerst en Roze Verjaardag kaart

 







PB 7058, CS 1087, CS 0987, LR 0839  LR 0128.

PK 7057, CS 0979, LR 0839, LR 0833.

Heb me laten verleiden door de aanschaf van een stans LR 0839,
heb de laatste jaren niets meer gekocht omdat de workshops gestopt zijn.
Bij deze stans ging ik toch voor de "bijl".
Net als de nieuwe Poinsettia.
De bloem is wat groot
hier heb ik de bladeren allemaal los geknipt en opnieuw 
op elkaar geplakt, wat compacter.
Dank je wel voor jullie bezoekje/reactie,
graag tot de volgende Crea, Ankie.








2 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten Ankie en een heel leuk idee om de uitgestanste cirkels zo met tekst aan de binnenkant te verwerken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.