Volgers

maandag 25 oktober 2021

Techniek kaart Oktober


 

\\


 PK  7057, AK 0082, CR 1299, 
CR 1483, CR 1357, LR 0670.

Dit model had ik gezien bij Els Ham.
Heel leuk om te maken.

Misschien hadden jullie het al gemerkt, het kaarten maken 
staat hier op een heel laag pitje, ben gestopt met de workshops 
en maak nu alleen nog voorbeelden voor de clubjes.

Ga ook een hoop weg doen, t.z.t. heb heel wat verzameld in die 20 jaar
 dat ik het met veel plezier heb gedaan, het plezier is er uit.

Misschien dat ik het wel t.z.t. als hobby voor mezelf blijf doen, 
daar ben ik nog niet helemaal uit.

Dank je wel voor je bezoekje/reactie.
Tot de volgende Crea, Ankie.













7 opmerkingen:

  1. Dit is een pracht creatie met dit dit mooie winterse designpapier.
    Heel begrijpelijk Ankie en hoe moeilijk zo'n keuze dan ook is, blijf doen waar jij plezier aan hebt.
    Ik wens je veel succes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt voor de club.
    Jammer dat de workshops gestopt zijn en je zin er een beetje uit is.
    Ik hoop dat je toch weer het hobbyplezier terug gaat vinden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi voorbeeld heb je weer gemaakt. Jammer voor je dat de zin er uit is om kaarten te maken. wens je veel succes met beslissen.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit had ik even gemist lieve Ankie xxxx

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.