Volgers

zondag 16 mei 2021

SOL van de Kaartenkast






PK 9175,MB 0192, CS 1028, LR 0647. 

Weer is een SOL gedaan op de Kaartenkast
was alweer een heel tijd geleden.

Deze kaart wil ik ook mee laten doen met de Marianne Design Challenge
een kaart met vouwen is de opdracht 

http://mariannedesign.blogspot.com/

Dat is een extra leuke uitdaging, ben Favoriet van aparte modelletjes.
Toevallig dat ik deze net gemaakt had voor de SOL.

Dank je wel voor jullie bezoekje/berichtje.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.








12 opmerkingen:

  1. Oh, deze kaart is prachtig! Gaaf model en heel mooi opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk model zeker de moeite waard om te maken, geweldig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Ankie. Ik vond hem ook heel leuk om te maken.
    Groetjes van Marian..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge meer dan 1 vouw

    groetjes jolanda bongers
    dt md challengeblog

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Ankie!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf geworden en leuk model.
    Leuk dat je mee doet met onze "meer dan 1 vouw" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart met dit model als basis!!
    Leuk dat je meedoet met de “meer dan 1 vouw” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart Ankie!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw prachtige kaart Ankie, heel mooi!
    Bedankt weer voor het meedoen met de vouw challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Lijkt me een ingewikkeld model. Maar geeft wel een top resultaat.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Ankie en en bekend model....
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.