Volgers

donderdag 21 januari 2021

Alles in dezelfde Kleur

 





CT 1503, PK 9159, LR 0679, LR 0435, 
LR 0286, LR 0373, CR 1326.

Dat is de opdracht van de Challenge Van het Marianne Design Blog 
waar ik deze keer Gastdesigner ben. Hoe Cool is dat.

http://mariannedesign.blogspot.com/

Ben in de Kleur Bruin aan de slag gegaan en deze Vintage Kerst kaart er mee gemaakt.
Licht en Donker Kraft en heel Donker Bruin heb ik gebruikt.
Het plaatje is een gouwe Ouwe. 
De stansen zijn oudere en wat nieuwere door elkaar.

Dank ej wel voor jullie bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ankie. In dezelfde kleur tinten. knap ! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave gastdesignerkaart heb je gemaakt Ankie, ik vind hem supermooi.
    Bedankt voor al je lieve reacties op mijn creaties op facebook
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.