Volgers

dinsdag 2 juni 2020

Voorbeelden voor de Schatkist





PK  9125, CT 1503, CR 1421, 
CR 1323, LR 0142.

VK 9578, COL 1362, 
CR 1326, CR 1331.

PK 9166, LR 0111.


EWK 1259, PK 9156, CR 1441, 
CR 1363, LR 0535, CR 1410.

Di zijn de voorbeelden voor de Schatkist
Altijd leuk om te maken.

De workshops liggen stil, merk dat ik nog steeds  teveel kaartjes naak,
moet echt af gaan kikken 😋

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

De vakantie kaart is ook gelijk de Techniek kaart voor de Kaartenkast
Daar geven Christa en ik regelmatig een SOL.
Om de thuis blijvers iets extra te doen te geven.

Dank je wel voor je bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea,Ankie.






4 opmerkingen:

  1. Mooie creaties heb je gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk mooie creaties maakte je Ankie.
    De SOLLETJES zijn superleuk.
    Groetjes van een SOL-verslaafde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn alle drie weer even mooi hoor Ankie. Je verzint het toch allemaal maar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie's Ankie!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.