Volgers

woensdag 4 september 2019

Demo Studiolicht



Aanstaande zaterdag geef ik een Demo van Studiolight
in de Hobby winkel I Hobby, in de Pannekoekstraat 54 A in Rotterdam.

Heb daar o.a. deze kaart voor gemaakt met de 
Stencil SL 205,  206 en 207. 
met de Paper Pad PPSA 126.

Heb er natuurlijk nog mee mee gemaakt, 
dus als je in de buurt ben , wip even binnen.
Er zijn nog meer leuke Demo's en Workshop van 11 tot  4 uur.

Dnak je  wel voor jullie bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt.
    Heel veel plezier zaterdag
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag deze mallen in Den Bosch. Heel leuk om zo je tafereeltjes op te bouwen. Mooie voorbeelden. Veel plezier met je demo.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend tof hoe je deze kaart hebt gemaakt!
    Heel veel plezier zaterdag!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstballen heb je gemaakt. Veel succes in Rotterdam. de Pannenkoekstraat . Daar liep ik vroeger altijd door als ik naar mijn werk moest.maar dat was die goeie ouwe tijd. (haha)

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.