Volgers

vrijdag 17 augustus 2018

Zomers kaartje










Deze gemaakt voor de Zomer wedstrijd bij de site van Marianne Design

https://mariannedesign.nl/blog/mega-zomerse-kaarten-wedstrijd

Had die mooie palmboom nog liggen en niets mee gedaan.
Pas een mooie kaartje van Marleen gezien, die vond ik erg mooi.
Heb er natuurlijk wel mijn eigen draai aan gegeven, een Label kaartje is het geworden.

EWK 1259, PK 9158, EC 0147, LR 0484, LR 0541,
 LR 0230, LR 0232, CR 1212, CR 1410, LR 0545. 

Dank je wel voor jullie bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ankie!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Ankie.
    Je zou er zo naartoe willen om op vakantie te gaan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een prachtige kaart ankie krijg zin in een strandwandeling
    als je op mijn blog komt wil je dan weer even op volgen klikken heb een nieuw blog moeten maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ankie, je hebt al de mallen weer mooi gecombineerd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.