Volgers

maandag 4 september 2017

Kerstdorpje




Deze vandaag afgemaakt, ben en blijf een huisjes fan geloof ik.
Kom er regelmatig op uit merk ik.
 Met de nieuwe mooie stans van MD in combi met de mooie plaatjes 
en papier wat net uitgekomen is, super mooi weer.
Had aan de voorkant geen ruimte meer voor de tekst,
die heb ik aan de achterkant gezet.

PK 9150, VK 9536, LR 0485, LR 0443, CR 1355,
COL 1330, LR 0377, CR 1289, CS 0979.
             Dutch Doobadoo mal 470.713.146.                         

Dank je wel voor je bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstcreatie !! Heel mooi plaatje en model de huisjes zien er super uit toppertje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan Ankie ,je zou er zo heen gaan.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ankie! De huisjes zijn ook leuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.