Volgers

maandag 22 mei 2017

Uit de "oude " doos


EH 1862



EH  1865



FE 6125



EH 1844


PD 0012

Goeiemorgen Blog maatjes.

Heb natuurlijk ook de nodige embossing kaartjes gemaakt 
voor degene die met de hand mallen willen werken.
Heb op de workshops 2 Dames die dit graag doen.
Soms is het wel lastig dat ik denk   wat zal ik er mee gaan maken, 
we hebben al zoveel "gespeeld " met de mallen, het lukt me toch elke keer weer, 
heel soms "grijp " ik terug naar een kaart die we wel is gemaakt hebben, 
wel heel lange geleden.

Dank je wel voor je bezoekje/reactie.
graag tot de volgende Crea, Ankie.

3 opmerkingen:

  1. Je bent weer lekker bezig geweest Ankie. Top!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je weer gemaakt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie, heel eerlijk maar soms vergeet ik naar je blog je blog gaan. ik ben juist zo blij dat jij nog prachtige voorbeeldkaarten maakt met de nog steeds hele mooie handmallen. Dank je wel hier voor. Vriendelijke groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.