Volgers

donderdag 12 november 2015

Heb de oude doos weer voor de dag gehaald







Ben weer lekker aan het stoeien geweest met de Handmallen.
Combineer ze wel met stansen, hele goeie combi vind ik,

De eerste is de EH 1854, op 2 verschillende manieren gebruikt, met de CR 1326.
De tweede is Star Stencil 6, 1 van mijn Favorieten.
De derde is de EH 1855, met de stansen CR 1326, LR 0317.

Leuk dat jullie langs geweest zijn en nog leuker om de reacties te lezen,
Graag tot de volgende Crea, Ankie.


10 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten Ankie!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi Ankie.
    Vooral het ijsbeertje vind ik super.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk mooie kaarten,Ankie!

    Groetjes,sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes Ankie,
    Ja ze blijven mooi die oude mallen, maar te vaak kiezen we voor het gemak van het apparaat.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, Ankie
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten Ankie, en inderdaad doen de "oudjes" het ook nog steeds goed.
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hèle mooie kaarten Ankie! Het combineert allemaal prachtig!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaarten, De mal van de tweede kaart ziet er erg mooi uit.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.