Pagina's

Volgers

donderdag 8 oktober 2015

Voorbeelden voor de Schatkist








Dit zijn de voorbeelden die ik heb gemaakt voor de Kaarten showroom de Schatkist van Thea
http://de-schatkist.clubs.nl/
Thea heeft altijd van die leuke dingetjes voor de leden, ze verwend ze veel te veel :-) 

CR 1338, CR 1336, CR 1339, LR 0378, LR 0372, LR 0373.

CR 1224, LR 0121, LR 0122, LR 0128, CR 1321, CR 1326. 

CR 1326, LR 0243, 6002/0157, 6002/0160.

Leuk dat jullie langs geweest zijn, super als je een berichtje hebt achter gelaten.

Graag tot de volgende Crea, Ankie.



11 opmerkingen:

  1. Vier prachtige kaarten Ankie, super hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden heb je weer gemaakt Ankie.
    Ik moet echt nog aan de slag
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had al wat voorbij zien komen maar ze zijn prachtig Ankie!
    groetjes,afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden heb je gemaakt Ankie!!

    Lieve groet Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie serie Ankie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie serie kaarten Ankie!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie serie kerstkaartjes.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.