Volgers

zondag 5 januari 2014

Techniekaart van de Kast en meer






Hallo allemaal, ben in mijn vakantie ijverig bezig geweest zoals jullie kunnen zien.
De bovenste 2 zijn de Techniek kaart van de Kast
http://de-kaartenkast.clubs.nl/
De eerst is het stans werk, de tweede is het echte handwerk.
 
Voor de derde heb ik wel heel diep in het archief gezocht naar deze mallen, zijn bijna van het begin.
 
Dan de nodige borduurtjes gedaan, heb altijd wel wat leggen om te doen voor bij de tv.
 
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

2 opmerkingen:

  1. Zo jij hebt hard gewerkt, mooie kaartjes Ankie.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowooowow wat zijn dit mooie creaties = SUPER!!! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.