Volgers

woensdag 1 mei 2013

Vogelhuisje en ............

Dit patroon van het huisje kan je vinden bij Marianne Design

Dit doosje kan je vinden bij de club van Thea


Dit is de nieuwe Thecniek kaart van de kaartenkast
Het Model heb ik van Thea, dank je wel Thea.


Als laatste een zomers kaartje voor jullie.

Kon even geen kaartjes plaatsen had wat problemen met de gsm en de pc , ze hadden geen contact meer met elkaar.
Gelukkig is het opgelost, vraag me niet hoe, heb geen idee , dat is het duistere stukje thecniek voor mij.
Gelukkig ben ik met papier handiger .

Dank je wel voor jullie reacties, graag tot de volgende Crea, Ankie




4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Ankie,

    Leuk om als vakantiekaartje te versturen.

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt Ankie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Ankie, soms is blogger en alles wat daar aan vast hangt niet te volgen hoor, het is dan misschien een schrale troost, maar je bent niet de enige, ik lees het met regelmaat. Je kaartjes en crea's zijn weer supermooi, je bent weer lekker bezig geweest, leuk dat uiltje op het vogelhuisje, weer een idee erbij, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt Ankie.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.