Volgers

woensdag 2 januari 2013

Schommel Kaartje


Goeiemorgen allemaal, we gaan in het nieuwe jaar jaar vrolijk verder met de kaartjes. Heb geen "voorraadje"  meer, voor de Work-Shops. dus ben al weer druk bezig.

Met deze Schommel kaart wil ik graag mee doen met de MD Challenge 70
De opdracht is een Schommel kaartje maken, heb de Nestabilities gebruikt om de "schommel " te maken.
Heb er een soort van  "trapje " in gemaakt, geeft een beetje diepte effect.

LR 0207,LR0205,LR0208,LR0251.

Graag tot de volgende Crea, Ankie

7 opmerkingen:

  1. Wauw, Wat een plaatje van een wiebel Ankie, heel leuk gedaan weer.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje !!!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schommelkaart Ankie.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke Hollandse schommelkaart Ankie, succes bij de challenge van MD, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt weer mooi kaarten gemaakt zeg ja ik was te druk nu alleen woensdag nog examen doen en dan hoop ik een poosje tijd over te hebben voor mooi kaarten te maken en is die spaarpot moeilijk?

    groetjes jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke wiebel !!!
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan, Ankie.
    Weereens wat anders, alles in het groen.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.