Volgers

dinsdag 7 augustus 2012

Canvas






Welkom nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn Blog hebben gevonden.

Dank jullie wel voor de reacties, altijd heel leuk om te lezen.


Heb een Canvasje voor mezelf gemaakt met allemaal handmallen van Marianne Design, heb er nu 2 in de winkel, wilde er ook graag 1 voor mezelf.

 Het canvas is 60x20 cm , heb het eerst bekleed met hand gemaakt papier van CC  http://www.creativshop.nl/winkel.html  er word nog hard gwerkt aan de website, binnekort gaat hij de lucht in.

Heb verschillende mallen gedaan zoals ze zijn, 2 heb ik met hulplijnen een Cirkel van gemaakt, het is en blijft mijn Favoriet Thecniek, vind het heerlijk om te doen. Je bent er wel even mee bezig, dan heb je ook wat !!

Graag tot de volgende keer, Ankie

11 opmerkingen:

  1. wouww wat gaaf gemaakt zeg, super zo met die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig super mooi gedaan.

    Ik heb even een vraag, ik heb problemen met mijn blog.
    krijg jij mijn up-dates wel door.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf Ankie, je hebt gelijk, die moet je zelf ook hebben, ik vind kleuren ook erg mooi, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Ankie.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi weer Ankie.
    Je kan wel zien dat het een heel werk is.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had je al gezegd dat het een schitterend geheel is geworden, een echt kunstwerk waar heel veel tijd in zit.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Helemaal toppie.
    Ga het ook heel snel proberen op canvas.
    Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg wat is dit super.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. in het echie is hij nog mooier Ankie, echt een superrrr project.
    liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.