Volgers

maandag 18 juni 2012

Nieuwe Woning


Hier heb ik de CR1217 gebruikt.
CR1210 bloemetjes
LR0157 Takje

De kaart is 27x13.5 cm, deze rillen op 11/13.5 cm . de huizen zijn in 2 kleuren gestanst, de kleur erachter is kleiner gemaakt, LET OP vergeet het kant er niet eerst achter te plakken. De bloembakken zijn 2 maal 2x2.5 cm, deze schuin afsnijden, hier heb ik wat “afval “ van de ramen gebruikt als decoratie. Het huis aan de voorkant NIET helmaal vast zetten, hou een opening voor het label, hier voor is ook het dak ingesneden. Het label is 10x3.5 cm , deze ook schuin afsnijden.
Tot de volgende keer, Ankie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.