Volgers

donderdag 24 mei 2012

Trouw Kaartje



Dit Trouw Kaartje op aanvraag gemaakt, voor een klantje van me.

De kaart is 27x13.5 cm, deze rillen en vouwen. De tweede kleur is 2 maal 13x13 cm, de derde kleur is 2 maal 12.5x12.5 cm, de vierde kleur is 2 maal 12x12 cm. Voor de voorkant overal een klein kruisje plaatsen in het midden, dan een gaatje  prikken in het midden, daarna worden er cirkels van 9.5 cm. de hartjes stansen, in het midden word een stukje ijzerdraad bevestigd, eerst op maat maken, LET OP dit zit vast tussen de eerst en de tweede kleur.
De Hartjes zijn van Nellie Snelle.
De Bloem is van een Craftables CR1201, LR0211, LR0220

Dank jullie wel voor de reacties, lees ze graag.
Fijne Avond verder, Ankie

1 opmerking:

  1. Ankie je kaartjes zijn weer prachtig.
    Ik wens je een fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.